صدور کارنامه رسمی و غیر رسمی لاتین

  1. مراجعه به آموزش جهت اخذ فرم مورد نظر و یا دریافت آن از طریق لینک زیر
  2. تکمیل فرم ها و واریز فیش بانکی 200.000 ریال برای هر نسخه کارنامه رسمی و 100.000 ریال برای هر نسخه غیر رسمی )
  3. تائید مسئول پذیرش
  4. فرم درخواست کارنامه رسمی و غیر رسمی لاتین

مراحل فراغت از تحصیل

  مراحل فراغت از تحصيل دانشجویان مقطع کارشناسی به شرح زیر است:

 1-   در صورت مفقود شدن کارت دانشجویی مراحل مربوط به کارت المثنی را در سیستم جامع آموزشی منوی پیشخوان خدمت  اقدام نماید و در پايان فرم دفترخانه اسناد رسمي كه به مهر و امضاي دانشكده مربوطه رسيده است را به اداره اموزش پرديس فني تحويل دهد.

 2-   در سيستم جامع آموزش دانشگاه فایل آموزش خود را چک کرده ، در صورت صحیح بودن کلیه مشخصات اولیه (نام و نام خانوادگی ،تاریخ تولد، محل صدور شناسنامه ، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه کنکور ( منطقه 1،2،3 یا شاهد)  ، آدرس،شماره تلفن ،  ایمیل و......)و ثبت نمرات کلیه دروس ، (کارگاه آموزش ایمنی / کارآموزی بصورت بدون تاثیر در میانگین کل ،و ثبت تائیدیه تحصیلی و معافیت تحصیلی برای دانشجویان پسر  ) از منوی پیشخوان خدمت درخواست فارغ التحصیلی را اقدام نمایید.و سپس در سامانه its3.ut.ac.ir   تاریخ درخواست خود را جهت بررسی پرونده تحصیلی توسط کارشناس با ذکر شماره دانشجویی اعلام نمایید و تصوير كارت ملي را اپلود نماييد در صورت تغيير مشخصات فوق در سامانه اطلاعات صحيح را به كارشناس جهت تصحيح اطلاع دهيد.

3- بعد از  ثبت فارغ التحصيلي در سیستم جامع آموزشی، ابتدا به گزارش 522  جامع آموزشی دانشگاه مراجـعه و در صورت ابـطال کارت دانشـجويی موارد تسویه حساب را مشاهده فرمائيد. لازم به ذکر است پيگیری روند تسویه حساب از طریق تماس تلفنی یا مراجعه حضوری، در صورت اعلام نیاز واحد مربوطه انجام می پذیرد.

  • تسویه حساب امور دانشجویی ( اداره کل امور خوابگاه ها / واحد تغذیه و در صورت لزوم صندوق باقرالعلوم ).
  • تسویه حساب کتابخانه دانشکده مربوطه.
  • تسویه حساب کتابخانه مرکزی.
  • تسویه حساب کتابخانه پردیس دانشکده های فنی.
  • تسویه حساب آموزش دانشکده مربوطه.
  • تسویه حساب سایت.
  • تسویه حساب آزمایشگاه نقشه بردای (فقط دانشجویان رشته مهندسی عمران).
  • تسویه حساب اداره کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر (فقط برای دانشجویان شاهد و ایثارگر).
  •  

4-    بعد از انجام کلیه تسویه حسابهای فوق در سيستم جامع آموزش دانشگاه (چک کردن از طریـق گزارش 522 سیستم گلـستان و وصول تطبیق واحد از آموزش دانشکده مربوطه ) مدارک ذیل را به همراه یک پوشه دکمه دار به کارشناسان آموزش قسمت پذیرش تحویل دهید:

 

  • اصل کارت دانشجویی ( در صورت مفقود شدن تحويل برگه دفترخانه اسناد رسمي با مهر و امضاي دانشكده مربوطه ).
  • یک قطعه عکس 4×3 پشت نویسی شده
  • اصل و کپی فرم موسسه اعتباری (فقط برای دانشجویان ورودی 73 و ماقبل).
  • تسویه حساب اداره کل دانشجویان شاهد و ایثارگر ( فقط برای دانشجویان شاهد و ایثارگر)
  • تصویر کارت معافیت دائم (در صورت داشتن)
  •  

5-   کلیه روند مراحل فراغت از تحصیل از طریق گردش کار در منوی پیشخوان خدمت قابل مشاهده و پیگیری می باشد.

6-پس از اطمينان از ارسال گزارش فارغ التحصيلي دانشجویانی که شامل دریافت گواهی موقت می باشند از طریق پیشخوان خدمت تقاضای دریافت مدرک تحصیلی خود را اقدام نمایند.

7-دانشجویان ذکور از طریق سامانه its3.ut.ac.ir   و در دپارتمان اداره اموزش مقطع کارشناسی پردیس فنی درخواست نامه معرفی به نظام وظیفه را اقدام نمایند و پس از دریافت پاسخ کارشناس و صدور ابطال معافیت جهت دریافت نامه به دبیر خانه آموزش پردیس دانشکده های فنی مراجعه فرمائید.

 

                                                                              اداره آموزش پردیس دانشکده های فنی

ارسال كارنامه لاتین با استفاده از تسهیلات پست DHL

  1. درخواست صدور كارنامه لاتین رسمی/ غیر رسمی مطابق رویه مربوط
  2. دریافت كارنامه در پاكت مهر و موم شده
  3. مراجعه به دفتر پست DHL به آدرس خیابان وزرا، نبش خیابان 21، شماره 137، طبقه 3
  4. پرداخت وجه ارسال مطابق جدول ذیل
  5. ارائه آدرس دانشگاه مقصد جهت ارسال كارنامه

گواهي تاييد تاريخ احتمالي فراغت از تحصيل

  1. تکمیل فرم گواهی تایید تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل لاتین
  2. تایید فرم مذكور توسط استاد راهنمای دانشجو و یا معاون محترم آموزشی دانشكده/گروه (صرفاً دانشجویان مقطع كارشناسی)
  3. ارائه فرم به بخش پذیرش معاونت آموزشی و تحصیلات تكمیلی پردیس

میهمانی تکدرس (سقف 8 واحد درسی)

  1. درخواست دانشجو از طریق ارائه اخذ فرم میهمانی که از دانشگاه مبداء به پردیس ارائه می نماید انجام می پذیرد.
  2. دانشجو ملزم است موافقت گروه / دانشکده مربوطه از اخذ نماید.
  3. در تاریخ مقرر اعلام شده توسط پردیس به آموزش مراجعه جهت انتخاب واحد دستی

میهمان ترم کامل در دانشگاه تهران

  1. دانشجو درخواست خود را از طریق سایت وزارتخانه (اردیبهشت هر سال ) داده و با کد رهگیری می تواند پاسخ دانشگاه مبداء و مقصد را پيگیری نماید.
  2. پس از اعلام نتیجه (موافقت) با توجه به صدور حکم میهمانی از طریق اداره آموزش امور آموزشی دانشگاه تهران به آموزش پردیس دانشکده های فنی مراجعه می نماید.

درخواست مجوز ادامه تحصیل

موارد مشمول شامل دانشجویان اخراجی آموزشی (3 ترم متوالی و یا 4 ترم متناوب مشروطی) و یا دانشجویانی که سنوات آنها به اتمام رسیده است، می باشد.

  1. ارائه درخواست به دانشکده / گروه مربوطه
  2. طرح در شورای دانشکده / گروه
  3. ارسال نظر دانشکده / گروه جهت طرح در شورای آموزشی پردیس فنی ( در صورت مجاز بودن و نظر موافق دانشکده / گروه)
  4. ارسال نظر شورا به کمیسیون موارد خاص دانشگاه
  5. فرم درخواست آموزشی دانشجویان از معاونت آموزشی پردیس دانشکده های فنی

درخواست کارت المثنی/تعویض

         جهت درخواست كارت دانشجويي المثني/تعويض به سيستم جامع اموزشي دانشگاه منوي پيشخوان خدمت مراجعه و مراحل آن را تكميل نماييد.

 

فرم تعهد نامه محضری

گواهی اشتغال به تحصیل

  1. درخواست گواهی در سیستم توسط دانشجواز منوی درخواست ها - صدور گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت نداشتن منع صدور مانند اتمام سنوات – شهریه – مشروطی و ....)
  2. تحویل از معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس (حداکثر 48 ساعت اداری)

گواهی اشتغال به تحصیل لاتین

  1. تکمیل فرم گواهی اشتغال به تحصیل لاتین و ارائه به بخش پذیرش معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس - صدور گواهی اشتغال به تحصیل (در صورت نداشتن منع صدور مانند اتمام سنوات – شهریه – مشروطی و ....)
  2. تحویل از دانشکده / گروه مربوطه (حداکثر 48 ساعت اداری)
  3. فرم گواهی اشتغال به تحصیل لاتین