فرم های مورد نیاز مقطع کارشناسی ارشد

دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد بر حسب نوع درخواست،فرم مورد نظر را انتخاب و در فایل word اطلاعات خود را تایپ نموده و پس از اخذ تایید های مورد نظر در درخواست، فرم را جهت بررسی به اداره آموزش پردیس دانشکده های فنی تحویل دهید و سپس از طریق ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید درخواست خود را پیگیری فرمایید.

 

فرم درخواست کارنامه رسمی و غیر رسمی لاتین

فرم درخواست مرخصی تحصیلی

فرم گواهی اشتغال به تحصیل لاتین

فرم گواهی تاریخ احتمالی فراغت از تحصیل لاتین-ارشد

فرم درخواست گواهی معدل

فرم تقاضای انصراف از تحصیل

فرم اعلام وصول پایان نامه/رساله

فرم اعلام نمره پایان نامه /رساله

فرم معدل کارشناسی جهت ثبت نام در مقطع کارشناسی ارشد

فرم تغییر نمره دانشجویان

فرم درخواست استعلام تائیدیه تحصیلی

استرداد شهریه

به بخش مربوط در قسمت شهریه مراجعه نمایید.

استعلام تاییدیه تحصیلی و ریزنمرات مقطع قبلی

لازم است کلیه دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی در طول تحصیل و حداکثر قبل از ارائه درخواست صدور مجوز دفاع از وصول تاییدیه تحصیلی مقطع قبلی خود به پردیس فنی اطمینان حاصل نمایند.

در صورت عدم وصول تاییدیه فرم ذیل را تکمیل و به ایمیل آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایید.

بعد از 72 ساعت اداری به دفتر معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس مراجعه کرده و پرینت نامه ی خود را تحویل گرفته و به دانشگاه مقطع قبلی خود تحویل دهید.

 

فرم درخواست استعلام تائیدیه تحصیلی

دستورالعمل نگارش و تدوین پایان نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری

 

پیرو مصوبه جلسه شورای تحصیلات تكمیلی پردیس دانشكده های فنی مورخ 3/6/93 درخصوص تغییر عنوان پروژه های كارشناسی ارشد و دكتری مراتب به شرح زیر به استحضار می رسد:

الف : اولویت پردیس بر آن است كه عنوان پایان نامه تغییر نیافته و موضوع تحقیق عوض نگردد.

ب : تغییر جزیی عنوان در صورتی كه در جهت دقیق تر كردن عنوان باشد با پیشنهاد و تایید هیات داوران در جلسه دفاع و تصویب شورای تحصیلات تكمیلی دانشكده / گروه می تواند صورت پذیرد.

ج : تغییر موضوع تحقیق كه منجر به تغییر كلی عنوان گردد نیاز به تصویب مجدد پیشنهاد پایان نامه/ رساله دارد كه در مورد رساله دكتری باید در جلسه مجدد "دفاع از پیشنهاد رساله" مورد اتخاذ تصمیم قرار گیرد.

تبصره یك : دانشجویان كارشناسی ارشد حداقل سه ماه قبل از دفاع و دانشجویان دكتری حداقل 6 ماه قبل از دفاع نهایی از رساله می بایست جهت تغییر كلی عنوان اقدام نمایند.

دستورالعمل نگارش و تدوین  پایان نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ودکتری 

تمپلیت نگارش و تدوین پایان نامه دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد ودکتری

فرم اعلام نمره پایان نامه/رساله

دانشجویان محترم جهت دریافت فرم اعلام نمره پایان نامه/رساله به فایل ذیل مراجعه نمایند، در ضمن پیرو مصوبه شورای تحصیلات تکمیلی پردیس دانشکده های فنی مورخ 2/2/91، در نظر داشته باشند صرف ارسال مقالات نمره و امتیازی ندارد و فقط پذیرش قطعی مقالات جهت امتیازدهی مورد قبول می باشد. 

 

پیرو صورتجلسه شورای تحصیلات تكمیلی پردیس دانشكده های فنی مورخ 3/6/93، به استحضار می رساند ملاك تعلق نمره تشویقی به مقالات كنفرانس دانشجویان باید با رعایت موارد زیر صورت پذیرد:

1- در صورت برگزاری جلسه دفاع پس از برگزاری كنفرانس، گواهی ارائه مقاله در كنفرانس الزامی است.

2- در صورت برگزاری جلسه دفاع پیش از برگزاری كنفرانس، تایید مكتوب استاد (اساتید) راهنما مبنی بر ارائه مقاله در كنفرانس توسط یكی از مؤلفین الزامی است.

بدیهی است امتیاز كنفرانس توسط هیئت داوران حاضر در جلسه دفاع طبق روال گذشته صورت خواهد پذیرفت.

شایان ذكر است درخصوص مقالات مجلات معتبر علمی - پژوهشی)، مراتب متعاقبا اعلام می گردد.

 

فرم اعلام نمره پایان نامه /رساله

 

ارسال كارنامه لاتین با استفاده از تسهیلات پست DHL

به بخش مربوطه در قسمت کارشناسی مراجعه نمایید.

گواهي تاييد تاريخ احتمالي فراغت از تحصيل

درخواست کارت المثنی

به بخش مربوطه در قسمت کارشناسی مراجعه نمایید.

انصراف از تحصیل

  1. تکمیل فرم تقاضای انصراف از تحصیل با ذکر تاریخ دقیق انصراف توسط دانشجو
  2. تحویل فرم به دانشکده/ گروه
  3. ارسال فرم انصراف دانشجو به همراه نامه پوششی دانشکده/ گروه به تحصیلات تکمیلی پردیس

فراغت از تحصیل

1. مشاهده نمره دفاع از پایان نامه/ رساله در سیستم جامع آموزش

2. تحویل مدارک لازم جهت انجام امور فارغ التحصیلی

1 -    دو (2) نسخه کپی تصویر صفحه اول شناسنامه (درصورت وجود توضیحات فتوکپی صفحه آخر نیز ضروری است)

2-    سه (3) قطعه عکس پشت نویسی شده(با درج نام ونام خانوادگی ، شماره دانشجویی و تاریخ دفاع)

3-    چکیده پایان نامه به فارسی ولاتین با درج نام و نام خانوادگی دربالای صفحه (چکیده لاتین به امضای استاد راهنما) دانشجویان دانشکده مهندسی برق وکامپیوتر نیازی به ارائه چکیده ندارد.

4-    کارت دانشجویی

5-    دو (2) نسخه تصویر از دو طرف کارت پایان خدمت (در صورت وجود)

6-    اعلام آدرس دقیق پستی و شماره تماس

7-    کپی تصویر صفحه اول مقاله ISI  (مخصوص فارغ التحصیلان دوره دکتری)

8-    با توجه به اینکه تحویل گواهی موقت صرفا ازطریق پست امکان پذیر است لازم است دانشجویانی که حائز دریافت مدرک گواهی موقت فارغ التحصیلی خود می باشند ( کلیه فارغ التحصیلان خانم و همچنین آقایانی که پایان خدمت یا معافیت دارند)  نسبت به واریز هزینه پست به شماره حساب 5225557690 بانک ملت شعبه ی دانشگاه تهران به نام معاونت آموزشی دانشگاه تهران اقدام نمایند.

-         هزینه پست گواهی موقت در استان تهران:  000/45 ریال ( چهل وپنج هزار ریال)

-         هزینه پست گواهی موقت درسایر استانهای کشور:  000/55 ریال (پنچاه وپنج هزار ریال)

نکته مهم: لازم است تصویر فیش پرداختی را تا زمان دریافت گواهی موقت نزد خود نگه دارید.       

3. بررسی اطلاعات آموزشی دانشجو در سیستم و ابطال کارت توسط کارشناس مربوطه(از زمان تحویل مدارک تا 48 ساعت کاری بعد)