اعلام سامانه ثبت نام فرصت مطالعاتي خارج

عطف به نامه شماره ۱۶۵۳۶/‏۳/‏۱۲۲‬ مورخ ۳۰/‏۰۱/‏۹۶‬ ‬ ‬ در خصوص درخواست اعلام سهميه فرصت تحقيقاتي كوتاه مدت خارج از كشور سال ۹۶ اين دانشگاه؛ به استحضار مي‌رساند مدت ارسال مدارك و مستندات متقاضيان اين فرصت با سهميه سال ۹۵ به پايان رسيده است. لذا خواهشمند است دستور فرمايند از ارسال مدارك تا اعلام سهميه سال ۹۶ از سازمان امور دانشجويان وزارتبه اين اداره كل خودداري گردد. همچنين با توجه به معرفي سامانه ثبت درخواست اداره كل بورس و اعزام دانشجويان خارج؛ از اين پس كليه دانشجويان دوره دكتري متقاضي بايد از طريق آدرس: Portal.Saorj.ir:/‏/‏http‬ همزمان با تكميل كاربرگ هاي لازم نسبت به ثبت نام در سامانه فوق اقدام و كد رهگيري دريافت نمايند. 

مراجعه به سيستم جامع و رويت كارنامه

 

به اطلاع می رساند کلیه دانشجویان  محترم ملزم می باشند با مراجعه به سیستم جامع، شخصاً نسبت به رویت کارنامه و کنترل و رفع موارد اشکال ، قبل از اتمام تحصیل قطعی خود اقدام نمایند.
( کنترل کلیه دروس و نمرات عدم اعلام و ناتمام، کنترل مدارک تحصیلی و تائیدیه پیش دانشگاهی و وضعیت نظام وظیفه و ...) شایان ذکر است در صورت عدم اقدام به موقع دانشجویان برای رفع مشکلات فوق الذکر طبق نامه شماره 359286/پ/122 مورخ 26/11/95 مدیر کل محترم آموزشی دانشگاه ، هیچ گونه تغییری امکانپذیر نخواهد بود.

پیگیری درخواست های اموزشی دانشجویان

 

به اطلاع می رساند از تاریخ 5/10/95 کلیه درخواستهای آموزشی دانشجویان مقطع کارشناسی و پیگیری آنها از طریق سامانه پشتیبانی ذیل انجام می پذیرد:

its3.ut.ac.ir

 

ذکر شماره دانشجویی و رشته تحصیلی الزامی می باشد. 

برگه بروشور مستند آموزشي قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي

 

برگه 1 بروشور مستند آموزشي قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي
برگه 2 بروشور مستند آموزشي قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي

قابل توجه دانشجويان پذيرش موردي

پذيرش موردي (غير سنجش) پذيرفته شده پس از دريافت نامه از وزارت علوم يا سازمان سنجش مي‌بايست به دبيرخانه سازمان مركزي دانشگاه تهران مراجعه نمايد. دبيرخانه دانشگاه پس از ثبت نامه، شماره نامه ثبت شده را در رسيد پيوست (كه حاوي راهنماي روند انجام ثبت نام الكترونيكي نيز مي‌باشد) درج نموده و به پذيرفته شده تحويل خواهد داد."

راهنمای ویژه پذیرفته شدگان غیر سنجش دانشگاه تهران

قابل توجه دانشجويان مقطع دكتري متقاضي استفاده از فرصت مطالعاتي در كشور آلمان

دانشجويان دكتراي واجد شرايط استفاده از فرصت تحقيقاتي كوتاه مدت كه از كشور آلمان پذيرش گرفته اند در اسرع وقت مدارك مربوط ( همان مداركي كه به طور معمول ارسال مي شود : فرم 101 ، سند تعهد محضري ، گواهي زبان و ... ) را به همراه نامه ي معرفي از دانشكده ي مربوطه به اين معاونت تحويل دهند تا نسبت به معرفي ايشان اقدام مقتضي به عمل آيد . يادآور مي شود اين سهميه علاوه بر سهميه تعيين شده فرصت تحقيقاتي آن پرديس / دانشكده مي باشد .

به پيوست تصوير نامه شماره 112099/16 مورخ 31/05/1395 قائم مقام محترم وزير در امور بين الملل و رئيس مركز همكاري هاي علمي و بين المللي وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري قابل مشاهده مي باشد.

 

پیوست 1

پیوست 2

اطلاعيه مهم در خصوص مشغول به تحصيل شدن سرترم دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري

 

به اطلاع می رساند ثبت و تائيد سرترم نيمسال تحصيلي كليه دانشجويان مقاطع تحصيلات تكميلي آن دانشكده ، پس از بازه زماني ترميم ( حذف و اضافه ) از در حال ثبت نام به مشغول به تحصيل ، منوط به تائيد ثبت نام يا ترميم (حذف و اضافه ) دانشجويان توسط سرپرست محترم گرايش مي باشد . لذا به نحو مقتضي به اطلاع كليه دانشجويان كارشناسي ارشد و دكتري آن دانشكده رسانيده شود حتما" پس از ثبت نهائي دروس ، نسبت به ارسال ثبت نام يا ترميم براي سرپرست گرايش و استاد راهنماي مربوطه در سيستم جامع اقدام نموده و از تائيد آن ، توسط سرپرست گرايش نيز اطمينان حاصل نمايند .

لازم به ذكر است در صورت عدم انجام مراحل فوق توسط دانشجو ، عواقب مربوطه ، متوجه شخص دانشجو مي گردد و همكاران محترم آموزش دانشكده ها متحمل زحمت اضافي خواهند شد.

 

شماره حساب بانك ملت

به اطلاع کلیه دانشجویان مي رساند ؛ كليه هزينه هاي مربوط به امور مشروحه ذيل ، بايد به شماره حساب 5225557690 و شناسه واريز 1130بانك ملت شعبه دانشگاه تهران ( صاحب حساب معاونت آموزشي دانشگاه تهران ) واريز گردد .

ضمناً در صورت اشتباه در واريز هزينه به حساب ديگر ( به هر علت ) عودت هزينه امكان پذير نبوده و دانشجو متقاضي موظف است صرفاً هزينه مذكور را به شماره حساب تعيين شده فوق واريز نمايد .

1- هزينه تمبر و پست و گواهي موقت

2- هزينه تمبر و صدور و پست دانشنامه

3- هزينه رسيدگي به درخواست دانشجويان متقاضي انتقال از دانشگاه هاي ديگر به دانشگاه تهران سال تحصيلي 95-1394

آيين نامه هاي مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته

 دانشجویان مقطع كارشناسي ارشد ناپيوسته  ورودي سال هاي تحصيلي 93-1392 ، 94-1393 ،  95-1394 و پس از آن جهت اطلاع از ایین نامه های آموزشی فایل ذیل را مطالعه نمایند.

آیین نامه های مقطع کارشناسی ارشد

استفاده از شبكه اجتماعي خانواده دانشگاه تهران-دانشجويان جديدالورود

 به اطلاع کلیه دانشجویان جدیدالورد می رساند جهت آشنایی با فضای دانشگاه و برقراری ارتباط با دانشجویان دیگر و استفاده از تجارب هم می توانند از طریق لینک ذیل عضو شبکه اجتماعی خانواده دانشگاه تهران شوند.

 http://utec.ut.ac.ir/web/offering/187